AEG QX8-2-PALR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX8-2-PALR op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Inge18_ 16-06-2021

Aan te raden

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Eerder zwaar maar … heel krachtig en flexibel. Handig dat de accesoires in de steel ingewerkt zitten. Ook de ledlampjes in de zuigmond zijn handig wanneer je bv onder de kast komt. Makkelijk monteerbaar zn makkelijk in onderhoud

Pluspunten

• Krachtig
  • Heel wendbaar

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Prijs

Tine 09-06-2021

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

AEG levert met dit toestel een heel mooi design. Het toestel is stevig, maar toch niet te zwaar. Doordat het zwaartepunt van het toestel in de ingebouwde kruimeldief ligt, kun je het stofzuigen ook langer volhouden dan met een gelijkaardig toestel waarbij de motor bovenaan zit. Het is ook erg makkelijk wendbaar.
De batterij gaat voor mij lang genoeg mee om het hele appartement in 1x te stofzuigen. Ik gebruik de turbostand niet, dit is voor mij niet nodig. Het toestel is in de ecostand relatief stil in vergelijking met andere toestellen uit deze categorie. Heel handig is dat enkele opzetstukken aan het toestel zelf vastgemaakt zijn, zo kun je makkelijk schakelen.
Het toestel blijft ook uit zichzelf rechtop staan, wat erg handig is als je nog even iets moet verplaatsen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • mooi design
  • krachtig
  • stil

Fanny 08-06-2021

AEG QX8-2-PALR

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

De stofzuiger vind ik dus geweldig.
Hij heeft een enorme zuigkracht en gaat vlotjes mee in de hoeken. Het is heel leuk ook dat het oplaadstation kleiner is waardoor men deze makkelijker kan gaan opbergen.

Ik heb heel lang haar en met AEG QX8-2-PALR hoef ik niet bang te zijn dat de draaiende borstel samenspant door alles van haar. Doordat hij zo een goede kracht geeft wordt alles mooi”gefiltert”
De ingebouwde kruimeldief is ook super.
In een hand omdraai is alles proper.
Zeker een aanrader

Het enige nadeel vind :
Bijna 3 u opladen om 1 u (nog niet toe)te stofzuigen

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik
  • Lange steel
  • Mooi uitziend
  • Geeft aan wanneer hij oplaad

Minpunten

• Lang opladen voor 1 u stofzuigen
  • De prijs is wat aan de hoge kant

Ellentjedm 04-06-2021

stofzuigen wordt een plezier

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

gemakkelijk in gebruik, voor jong en oud.
Door de geintegreerde hulpstukken is het wegnemen van hoog stof een "piece of cake". makkelijk te switchen tussen de handheld of de stofzuigfuntie. vol vermogen of op eco stand (hierdoor gaat de batterij iets langer mee!) hij is mooi ogend, past in meerdere interieurs.
Het gebruik van de extra borstel is ideaal voor bv het schoonmaken van mijn trap (tapis-plain) of de matrassen. Hij heeft een goede kracht om alle vuil weg te krijgen zoals haren op mijn stoel van de kat.
ik ben supertevreden en raad hem aan iedereen aan!

Pluspunten

• geintegreerde hulpstukken
  • makkelijjk leeg te maken
  • eco modus om langer te stofzuigen

Minpunten

• op volle stand minder lang te gebruiken

t******************@h********** 04-06-2021

Goeie aankoop

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Het oog wil ook wat , je krijgt een kruimeldief en steelstofzuiger in 1 . En hij ziet er wel cool uit . Met het led lichtje kan je op ieder moment stofzuigen . Je zal natuurlijk ook alles veel beter zien .. Das niet altijd leuk ! Goeie zuigkracht als je de turbo gebruikt ga je wel klagen over de batterij . Heel het huis stofzuigen is geen optie , maar opladen ga wel vlot .

Pluspunten

• zuigkracht
  • design

Minpunten

• batterij

ReviewLeo 03-06-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Ligt zeer fijn in de handen! Een beetje zwaar om de trappen op te gaan maar lichter en gemakkelijker dan een zakstofzuiger. Hij is wel een beetje luid, maar op zich niet zo een ramp. Hij pakt meteen alles op als je in een voorwaarste beweging stofzuigt!
Super handig zijn de opzetstukken die bij de hand zijn, ze zitten namelijk vast aan je toestel. De handstofzuiger heeft heel wat kracht. Daar past ook perfect het opzetstuk op voor de zetels, een must voor elke steelstofzuiger! Hiermee kan je heel gemakkelijk je zetels en bed stofzuigen!

Pluspunten

• Opzetstukken
  • LED-verlichting
  • mooi design
  • goede borstel

Minpunten

• Luid
  • Zwaar

d************@g******** 03-06-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

AEG doet het weer, wat een toptoestel. Installatie duurt nog geen minuut, daarna even opladen en uitproberen. Toestel oogt om te beginnen heel mooi, prachtig design. Zeer krachtige zuigfunctie, neemt naar mijn gevoel meer mee uit de hoekjes en kantjes dan andere stofzuigers. Heel gemakkelijk is de ingebouwde kruimeldief, doordat deze ook de motor is, zuigt deze even krachtig als de stofzuiger. Standaard zitten er ook genoeg opzetstukken bij; zo heb ik zelf al op het plafond kunnen poetsen. De trap stofzuigen is vanaf nu ook een makkie met een ander opzetstuk. De lichtjes zijn absoluut een meerwaarde; je ziet veel meer vuil liggen. Klein minpuntje maar kan ook aan mezelf liggen; ik klik hem niet zo makkelijk op het oplaadstation, misschien nog wat op oefenen. Positief is ook dat hij kan blijven staan terwijl je bvb vlug iets opruimt.

Pluspunten

• design
  • kracht

Babette04 02-06-2021

Topproduct!

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Steelstofzuiger en kruimeldief in één! Heel handig in gebruik om snel even de kruimels van tafel te halen. De zuigkracht is heel sterk waardoor al het stof weggaat. De steel is op ideale hoogte waardoor je je niet voorover hoeft te buigen. het is eveneens heel licht qua gewicht dus je hoeft niet te sleuren. De verschillende kopstukken erop zijn heel makkelijk om in de kleinste hoekjes het stof weg te krijgen. Ik ben er alvast heel blij mee. Het oogt mooi en de steelstofzuiger staat vanzelf rechtop, je hoeft hem dus niet aan de muur te hangen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • kruimeldief

Lizie 01-06-2021

Top product

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Dit gaat boven mijn verwachtingen uit , super goede zuigkracht en soepel om te stofzuigen het handige vind ik het lichtje vooraan en dan zie ik goed de stofjes en haartjes liggen ideaal in de donkere hoeken . Gemakkelijk op te laden klikt gewoon heel goed in de staander. Voor eens rap rond te gaan vind ik deze zeer goed . Geen geklungel met kabels of met mijn kruimeldief. De stofzuiger uitluiden is ook gebeurd in een handomdraai. Top product voor normale prijs denk ik.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lichtje voorraan

Minpunten

• Geraakt niet onder bed

Jasper 09-05-2021

Super toestel

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Mooie steelstofzuiger die vooral handig in gebruik is. De batterij gaat voldoende lang mee en de zuigkracht is ook super. Het opvangbakjes is wel niet groot en niet zo handig op te ledigen. Ondanks dit ben ik heel tevreden met deze stofzuiger. Makkelijk en snel te bewegen door het huis. Mijn dagelijkse borstelbeurt is dus vervangen door deze stofzuiger. Gaat veel sneller nu ;)

Pluspunten

• Goed beweegbaar
  • Goede zuigkacht
  • voldoende batterij
  • mooi

Minpunten

• opvangbakje

Anouschka Verhelst 05-05-2021

Een absolute topper!

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Een heel krachtige steelstofzuiger met een mooi design.
Heel handig om mee te stofzuigen. Opladen gaat ook heel gemakkelijk in het oplaadstation. Je kan via de lichtjes volgen hoeveel hij al is opgeladen.
Hij heeft ook een ledlichtje vooraan zitten waardoor je het vuil extra goed ziet liggen.
Je schakelt ook heel makkelijk over van steelstofzuiger naar kruimeldief wat heel handig is om de zetel en stoelen te stofzuigen.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• heel goede zuigkracht
  • Lange batterijduur

Minpunten

• geen

hansvpe 05-05-2021

Top steel stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Deze steelstofzuiger is een top produkt. Met de rolborstel neemt hij alles op en het is handig dat hij op batterij werkt. Hierdoor gaat het schoonmaken een heel stuk sneller dan met een stofzuiger waarbij je steeds het snoer moet versteken.
Het design is prachtig en hij staat heel mooi in mijn eetkamer alsof het een meubelstuk is dat bij de inrichting past.
De batterijduur is uitstekend. Ik kan mijn ganse appartement schoonmaken en heb nog meer dan een halve batterij over.
Het ideale eraan is dat je ook een kruimeldief erbij hebt om snel op en rond de tafel of het salon alles weer netjes te maken.
Wat ook zeer praktisch is is zijn ledverlichting waarmee je goed kan zien onder meubilair en op donkere plaatsen.
Verder zijn er veel hulpstukken handig weggewerkt die je steeds bij de hand hebt.
Het toestel licht ook zeer goed in de hand en is veel beter voor de rug.

Pluspunten

• design
  • batterij duur
  • functionaliteit
  • zuigkracjt

Heymansjoeri2@gmail.com 29-04-2021

Steelstofzuiger aeg

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Heel gemakkelijk in gebruik, de steelstofzuiger van aeg, je kan overal gemakkelijk tussen of onder stofzuigen. Er staat een licht op wat ook heel gemakkelijk is, er zijn ook verschillende borstels bij en je kan hem ook gebruiken als kruimeldief. De batterij houd ook heel en hij is gemakkelijk te onderhouden. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zuigt goed
  • Lange batterij duur
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Klein bakje om stof op te vangen

Tomasdg 28-04-2021
Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Kwalitait van dese stofzuiger is heel goed je kunt heel makkelijk heel je huis doorgaan moet nooit opletten voor een draad en de zuigkracht is ook top ook het snel overschakelen naar een kruimeldief of je zetel stofzuigen is heel makkelijk en tijd besparend deze stofzuiger heeft alles wat een moderne stofzuiger moet hebben en daardoor praktisch heel makkelijk en snel enige minpuntje is de oplaadtijd wat soms wel wat sneller mag maar voor de rest zijn er niet echt redenen om niet voor deze fantastische stofzuiger te kiezen een echte aanrader

Doenja69 27-04-2021

Echte aanrader

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Wij zijn heel erg tevreden over de steelstofzuiger. Dat we dit niet eerder gekocht hebben, heb ik nu al spijt van. Het hulpstuk aan de stofzuiger is zeer gemakkelijk voor plaatsen te stofzuigen waar je moeilijker aankan met de stofzuiger, zoals plinten, spinnenwebben, onder een kast, achter het bed,…
De aparte kruimeldief is ook heel tof. Dit werkt zeer goed. Je kan hem heel gemakkelijk ombouwen naar kruimeldief en in een handomdraai terug naar steelstofzuiger. Het bakje om de steelstofzuiger te ledigen is wel iets moeilijker om op en af te halen. Het is wat stroef. Voor de rest kan je alles mooi proper maken als het leeg is. Je mag bijna alles afwassen onder de kraan. Dit stond allemaal zeer goed vermeld in de bijgeleverd handleiding. De batterij gaat op eco stand lang genoeg mee. Op turbo stand is hij wel sneller plat. Zelf kan ik heel mijn bovenverdieping schoonmaken op de eco stand. De stofzuiger heeft ook een zeer mooi uiterlijk en past in het interieur. De stofzuiger laadt ook goed op, heel gemakkelijk systeem om hem op te laden.

Pluspunten

• licht in de hand
  • mooi van uitzicht
  • kruimeldief

Minpunten

• moeilijk te ledigen

Janske87 26-04-2021

pracht toestel

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Dankzij revieuwclub.com had ik het privilege om deze steelstofzuiger van AEG te testen, waarvoor dank want wat blijkt, deze steelstofzuiger is een echte alles kunner en nog stil ook.
De batterij gaat lang genoeg mee, een 20 tal minuten in turbo en bij gebruik van de steel kan je de zuigkracht minder en gaat hij 50 min mee, wat zeker voldoende is om uw huis te stof zuigen.
Het bakje leeg maken als deze vol is, is zeer simpel en hoeft men geen ingenieur voor te zijn.
Het led lampje dat voorzien is geeft mij dan persoonlijk niet echt een meerwaarde maar staat dan wel weer mooi. Idem als de rest want het design is modern en is geen afzicht meer t.o.v. vroeger stofzuigers. De steel ligt zeer goed in de hand waardoor de bediening-handeling zeer eenvoudig is. De ondergrond doet er weinig toe, heb je nu tegels, pu vloer, parket of steentapijt, overal doet hij zijn werk. Hij heeft een enorme zuigkracht de went baarheid van een salsadanseres en het gewicht van 5 zakje bloem. Pas op hij is niet zo licht als een doorgaanse kruimeldief (5.2kg is zijn gewicht) maar kan dan ook wel veel meer dan dat. Alle extra meegeleverde accessoires zoals de parkeerstand (kun je de stofzuiger handig op wegplaatsen), afstofborstel (handig voor op de kassen), Telescopic reach tool (voor slecht bereikbare plaasten) zijn zeker een plus punt.
Zou ik u deze aan raden, zeker en vast!

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• niet de goedkoopste

TDP 24-04-2021

Súper Handy

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Met 4 in huis en een hond is het altijd een uitdaging om de vloer kruimel/zandvrij te houden. Iedereen kijkt er tegenaan om de stofzuiger te pakken, snoer elke keer te verwisselen en daarna weer op te ruimen. We hadden al gedacht aan een robot maar dat leek ons niet altijd grondig. Toen we deze stofzuiger mochten testen waren we helemaal verkocht. Super gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te houden en handig op te bergen. Hij laadt automatisch op en kan zelf staan. De luchtfilter is echt wel merkbaar, led lichtjes op de zuigkop is zeer handig op een donkere vloer. De kruimeldief is een extra en nu wordt ons huis gewoon elke dag gestofzuigd door groot en klein. Prijs kwaliteit is goed en de zuigkracht is zeer goed. Draai borstels zijn ook heel handig om soms eens iets plakkerig toch mee te nemen. Je merkt pas hoe handig dit is voor tussendoor te gebruiken. Je hebt veel minder tijd nodig om de grote poetsbeurt te doen vermits alles al regelmatig is gestofzuigd.

Pluspunten

• Handig
  • Zuigkracht
  • Luchtfilter
  • Lader
  • Makkelijk te draaien

droopy_kat 23-04-2021

Krachtig en mooi

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Dit ietwat futuristisch uitziend toestel heeft alles bij zich om je huis snel schoon te zuigen.
Een wendbare zuiger, 2 zuigkrachten, makkelijk te nemen en te bewaren hulpstukken. LED verlichting zodat je zeker ziet waar je nog niet kwam.
Door zijn design kan je hem makkelijk in je leefruimte kwijt , het oplaadstation kan tg de muur of in een hoekje.
Hondenharen verdwijnen probleemloos in de verzamelbak.
De uitschuifbare dunne borstel is ideaal voor moeilijke plekjes en plinten.

Pluspunten

• LED VERLICHTING
  • Parkeerfunctie
  • Zuigkracht op hondenharen

Minpunten

• Ietwat klein reservoir
  • Bij lang gebruik w handgreep wat onhandig

Kenny 22-04-2021

Toptoestel in zijn prijsklasse.

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Een heerlijk toestel om mee te werken. Met als troeven het multifunctioneel gebruik van stofzuiger en "kruimeldief". Hoge plafonds met spinnenwebben zijn verleden tijd. De fijnste korrel wordt opgezogen.
Kortom een toptoestel in zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Lange autonomie
  • Behendig
  • Ergonomisch
  • Veelzijdig

Johanna 22-04-2021

Geweldig!

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Ik was een van de gelukkige om deze mega stofzuiger te mogen testen. En wauw wat een mega apparaat! De stofzuiger is echt mega krachtig zowel op parket,tegels en zelfs mijn vloerbedekking is nou gemakkelijk te zuigen. Het ideale is dat he de ' kruimeldief ' er gemakkelijk uit haalt en de trap kan stofzuigen. Als de batterij vol is kan ik van de zolder tot en met mijn living en etc kan stofzuigen. De stofzuiger is ook vrij stil en qua gewicht valt het ook heel goed mee.

Pluspunten

• Krachtige zuigkracht
  • Makkelijk te handelen

Katje 22-04-2021

Steelstofzuiger aeg

Geschreven voor: AEG QX8-2-PALR

Heel gemakkelijk in gebruik de steelstofzuiger van aeg, hij is draadloos en zuigt goed. Er zijn verschillende borstels bij en je kan hem ook gebruiken als kruimeldief. Het is ook gemakkelijk omdat er een licht op staat. Je kan er overal gemakkelijk onder of tussen stofzuigen. Een aanrader voor iedereen. De batterij houd ook heel lang zeker 45 minuten

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Lange batterij duur
  • Draadloos

Minpunten

• Geen minpunt